Ännu en lyckad fest!!

Igår vid nio mötte jag gabbi och camilla i jakan. Vi tog oss till solna där vi mötte diana. Några kill polare hade hyrt en fem rum i ett hotell. Alla fem rummen låg i en stuga. Vi tjejer kom dit innan och fixade sängarna som soffor och massa, det blev skit mys. Vi körde drick spel, sjöng, dansade och hade galet kul! Senare kom även tess och rosman. En kväll som verkligen måste göras om. Fick sällskap av aliosh till bussen. Men stod vid fel sida och så kom bussen, men jag sprang så gott jag kunde och hann faktiskt iaf. Kom hem till nick vid fyra och då mådde man inte så bra. Men det var helt klart värt det.
Just nu sitter jag i nicks kläder, mina luktar sjukt mkt vin och sprit från att folk och även jag spillde igår. Har t.o.m fläckar på min kropp från drinkmix som gått igenom kläderna. Ska iaf bara ta det lungt idag. Ciao<3


Bild tagen
här, jag syr min väst!

Kommentarer
Postat av: louize

Vad mysigt :)

Postat av: Julia

härligt att höra! jo det är bara bra med mig med. åh tycker du det? vad kul! jag tycker också den är fin. somrig och härlig.

2010-04-11 @ 22:15:21
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback