Awsum day

Fan vad skönt det är med det här härliga vädret! Såg faktiskt en humla idag!

På bilden skissade jag en lampa som jag ska göra, beställde körkorts-papper, fixade till mitt collage och skrev ut samhälls arbete. Sedan var det till att njuta av solen innan sista lektionen. Efter skolan satt jag med malin på soldäcket i ca en timme. Sedan tog jag sällskap med henne och viktor in till stan. Där mötte jag victor och drog till träningen. Idag var det rätt mycket folk där, körde fullt ös hela passet och svetten bara rann. Det var hur skönt som helst. Har fått ett blåmärke på höftbenet men det hör till. Åt en god middag, lax med ris och grönsaker som mamma stolt lagat (hon bad mig ta bild). Har nu duschat och fixat mammas naglar. Senare ska jag plugga lite svenska. Ciao<3








Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Tack så jättemycket för alla tips! :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback