Back 2 school

Inatt sov jag typ ingenting. Det kändes som att svenska lektionen aldrig tog slut.
När den väl var slut hade vi föreläsning om högskolor innan lunchen.
På projektarbetet började vi klippa bilder till våra collage.
Bestämde mig för att inte träna thai utan istället plugga och ta en jogging tur.
Nu har jag gjort klart svenska läxan och mitt collage och ska fortsätta med samhäll nu.
Det börjar kännas att det är sista terminen nu, streeesss!! Ciao<3


Malin och jag på klassfesten :)

Kommentarer
Postat av: sara

hur länge är du ute & joggar? 1 timme?

jag ska börja jogga nu typ ;D var ute i förrgårr, men det vart bara typ 15 min jogging haha, plus lite gå mellan ;D jag fick fan håll som fan och höll på dö >.<

Postat av: sara

jag vet inte sträckan här "/

2010-04-12 @ 21:02:05
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback