Betalat resan + sytt upp klänningar

Idag hade vi inte alls någon lång skoldag. Webbdesign och svenska sedan slutade vi. Det blev till att sitta på soldäcket, äta pannkakor och hämta två klänningar hos mig innan sara och malin åkte hem. Så satte jag mig och sydde upp mina klänningar tills nick slutade. Sydde på ett annat tyg från en skjorta längst ner på jensklänningen också. Tycker man ser att jag det sytt själv men det var mycket finare än innan då den såg rätt tråkig ut då.
   Efter skolan åkte jag och nick in till stan. Jag tog ut 7300 kr sedan drog vi till nicks bank och satte in alla pengarna på hans konto. Sedan åkte vi hem och nu har nick precis betalat vår resa, yey! För övrigt blir det ingen thai idag då kortet gått ut, bläää. Men jag ska powerwalka eller jogga sedan köra lite styrka hemma och dessutom hinna plugga lite. En vecka kvar till min studentskiva, är du 18+ och vill köpa biljett så kontakta mig! Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback