En sevärd film

Kakan som jag gjorde igår blev jätte god! Både min och nicks familj fick en bit så den gick åt väldigt fort. Får ta och köra den igen snart, haha. Åt middag hemma och drog sedan hem till nick. Vi kollade klart på filmen vi började se igår. Vilket ledde till att vi missade dh så vi laddade ner det direkt och kollade. Innan vi somnade kollade vi på filmen Brothers. Den var sjukt bra, den var rörande och verkligen värd att se.



   Idag började morgonen på dåligt humör. Men efter en frukost hemma blev det bättre. Städade mitt rum i hyllorna osv. Sedan träffade jag paula. Vi drog ut på en promenad sedan stat vi bara ute. Det var faktiskt varmt ute idag, blåste nästan inget. Kom iaf nyss hem. Tänkte ta och plugga lite innan jag drar och äter hos nick. Ikväll blir det nog fest, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback