Hur trött som helst

Idag när jag vaknade var jag hur trött som helst, ville verkligen inte gå upp. Men jag tog mig upp iaf. Åt en god frukost som vanligt (naturell yoghurt med kspecial red berries). Sedan kände jag mig på topp. Tog mig till skolan och fixade med min outfit. Drog till nick vid två tiden och sedan till träningen. Asso jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar min träning, det är nog det bästa som finss, haha. Har varit fett taggad den här veckan också så det känns skönt. När vi skulle hem strulade tågen, irriterande, så jag kom hem vid sju. Åt middag, duschade och snart ska jag se på DH. Ciao<3


På morgon kvisten sådära.. (a)


Ready for school

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tack! :)Ja om man springer med nån annan känner man sig bara pressad att springa i ett visst tempo och då blir det bara jobbigt :P Skönare att springa själv ju! Då får man bestämma själv :) Ja d blir en helt annan grej när man har musik, då lyckas man tänka på annat än själva springandet :P



Brukar du sola solarium förresten? Vet du nåt bra ställe man kan sola på här? (a)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback