Iväg på klassfest

Igår träffade jag gabbi vid nio tiden och åkte till festen i Skälby, det kändes dock inte som någon fest så vi drog vidare med iana, sandra och tre killar i bil. Vi skulle boka in på ett hotell men det var fullt överallt och av allt bil åkande så började vi må dåligt så jag tog mig hem till nick vid ett tiden. Mådde illa resten av kvällen tills jag somnade.

   Idag var jag på arbetsförmedlingen och registrerade mig och pratade och bestämde möte i juni. Sedan bytte jag en skjorta till en annan skjorta på ginatricot och handlade mat. Det blev pastasallad. Nu har jag precis gjort mig iordning och ska iväg på klassfest hos helena. Känns spännande att fetsa med klassen faktiskt då vi är så grupperade, haha. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback