Lite brun and no makeup

Jag satt ute på balkongen i ca 20 minuter och läste hela kapitlet om Islam, dessutom fick jag lite färg där ute också! Annars har jag nästan bara pluggat idag/kväll. Har känt mig snorig, febrig, svettig och illamående men jag har krigat. Har tagit lite pauser då och då vid datorn men har ändå hunnit göra nästan alla instuderingsfrågor som en mind-map. Nu ska jag snart sova för mår verkligen dåligt.. Men en ny dag imorgon! Bjuder på bilder från idag efter solningen at home utan smink. Ciao<3


Lite färg(?) kärlekshandtagen ska tränas bort!


Man verkligen ser hur febrig jag är, ska bli frisk till imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jakubrebecka

Awesome site!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback