Mår sämre idag..

Mådde sämre idag än igår. Vaknade mitt i natten och var helt kall svettig. Kunde knappt andas under hela dagen. Kom iaf till skolan och kände att jag inte hade någonting att göra. Så jag väntade på att sara kunde följa med mig till ikea. Vi åt vår lunch där, pizzaslices för 5kr/st. Sedan köpte jag en lampa till ett skolarbete, 29kr. När den är klar får ni se den! Resten av dagen var iaf seg. Kom hem för ca 40 minuter sedan. Ska plugga inför islam provet imorgon sedan skulle jag försöka hinna ta en prommenad med paula också, om det nu är så bra. Måste vila och bli frisk, på måndag är faktiskt våran studentskiva, är as taggad! Ciao<3



Kommentarer
Postat av: sara

ååh alltså pizzorna där, MUUMS <33 ;D fett bra att det är så JÄVLA billigt oxå, sjukt! <3

Postat av: sara

dom kommer från åhlens :)

finns i röd, rosa, svart oxå tror jag, men jag tog vita ;)

2010-04-28 @ 19:15:43
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback