My casual day.. in the rain

Idag hade jag jeans på mig, lite ovanligt. Annars fanns det inte så mycket att göra i skolan idag. Design klassen som också ska ställa ut kläder med oss (i jeans-tyg) hade symaskinerna idag. Så jag strök min t-shirt och klädde på min docka. Påbörjade min väska också som jag ska sy klart med maskin imorgon.
Efter skolan tog jag tåget till träningen, fick lite sällskap av barre och hans polare. Mötte jimmy och victor i stan och tsm åkte vi till träningen. Det var galet kallt ute men jag fick låna jimmys jacka, tnx! På träningen hade jag ingen partner så jag fick köra med tränaren, dick. Det var kul men kände att jag hade mycket energi så ville köra hela tiden, ville inte vila som jag var tvungen att göra när man egentligen skulle byta med sin partner. Men det gick iaf bra, han visade allt med mig inför alla också, haha.



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback