Snön är inte här för att stanna

Det har varit en helt underbar och solig början på lovet. Har haft syster på besök. Har hjälpt min bror att flytta in i en lägenhet här i viksjö med hans sambo. Har träffat släkten och firat påsk. Har varit i kista med nick. Så jag kan nog inte klaga på något. Men idag när jag vaknade och nick sa att det snöade, då blev jag sur, haha. Fick ta mig hem i ballerina skor som blev genomblöta. Men ingenting stoppar mig. Om en stund ska jag och paula till kista. Vi får väl se om jag kommer hem med något. Har inte shoppat på tusen år pga att jag sparat till resan. Men nu har jag ju presentkort på ginatricot plus pengar från en väska jag lämnade tillbaka där. Och sedan 250 kr till skor. Så det känns bra. Bjuder på lite våriga bilder! Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Sanne

Riktigt mysiga vårbilder! Dock synd att snön tittat tillbaka :/ Förresten! lämnade du tillbaka väskan du la upp på bild i förra inlägget? Why? Kram

Postat av: louize

Hoppas solvädret håller i sig :)

2010-04-06 @ 18:39:10
URL: http://pappaslillaloize.blogg.se/
Postat av: louize

Hoppas solvädret håller i sig :)

2010-04-06 @ 18:39:41
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback