www.remadefashion.se

Idag kom jag till skolan vid nio, starten på min frilagda vecka. Våra collage vi gjort har nu ställts upp inne i Jakobsbergscentrum vid systembolaget för er som är intresserade att gå dit. Vi fixade iaf planeringen inför denna vecka. Jag började sy på min t-shirt och blev nästan klar!
   Efter skolan åkte jag till träningen, fick sällis av yasse. Det gick bra på träningen och det var en rolig svår slag serie. Kom hem till middagen och ska hoppa in i duschen nu. Annars blir det till att ta det lugnt resten av kvällen och tänka på min älskade pojkvän. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Har du någongång varit inne på min blogg? Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa den via bloglovin? :)



Jag designar också bloggar ( för ett billigt pris )

Vill du köpa en design? Kolla under fliken design på min blogg :)



Kram!

Postat av: Linnea

Sv; Okej måste kollas upp! Du har jättevackert ansikte btw :)

2010-04-20 @ 23:02:48
URL: http://idalinneas.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback