A long long day

Idag vaknade jag och älskling upp hos mig. Sedan blev vi hämtade av hans pappa för en tur i kista och en tur på ikea och lunch. När vi kom hem till honom så åkte de iväg och hämtade nicks nya säng. Medans städade jag i hans rum. När vi sedan fixat sängen och prövat den (gudomlig) så satte jag mig vid hans bärbara och kollade på dokumentär serien Jon and kate plus 8. Gillar den serien, barnen är så sjuuukt söta. Sett klart första säsongen nu. Har sett vissa avsnitt från de nyare säsongerna men ska se allt i ordning nu. Känns lite små töntigt men jag gillar saker som har med barn att göra faktiskt. Här kommer bilder från idag. Ciao<3


Nicks nya säng. Lite bredare än hans förra men kortare i längd.


Sitter och kollar serie vid nicks bärbara.


En kudde jag sydde och broderade till nick i nian (högstadiet).

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback