A summer feeling

Imorse försov jag mig så det blev lite stress. Men sedan kom sara och malin. Vi satt och snackade om lite allt möjligt. Imorgon åker nämligen sara till kreta! När de drog så gick jag till jobbet. Det var helt okej där idag med. När jag sedan kom hem hade pappa gjort en jätte god potatis och purjolök-soppa. Det blev lite snack med nick på msn efter maten men sedan drog jag ut med paula och raghad. Kom hem för en stund sedan och ska bara ta det lungt nu resten av kvällen. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! :)

Postat av: Raana

Hejsan, har just fixat en frågestund som varar! passa på & fråga svarar på exakt alla! KOM IGEN NU VILKEN FRÅGA DU VILL ! ;) ha de så gott!

2010-08-05 @ 02:40:16
URL: http://raana.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback