Bilder från nrj!

Igår var jag ju på nrj. Jag och nick åkte in själva men stötte på johnny och morgan inne istan så vi delade taxi in till grönan. Där fick vi gratis inträde tack vare johnny som hade gratis entre biljetter. Väl inne mötte vi patrik och hans tjejkompis. Vi åt sockervadd och gick omkring lite. Nick slösade pengar på att spela basket, till slut vann han en gigantisk basket boll. Vi hamnade iaf längst fram vid konserten förutom en "rad" människor framför. Älskade när lazee och mohombi sjöng. Och att jag dessutom var dem fett näta och nästan nuddade dem gjorde bara saken bättre, haha. När taio cruz kom upp på scenen så hade vi ett galet fan brevid oss som skrek så högt hela tiden att jag inte hörde honom sjunga plus att jag blev döv plus att jag ville slå henne. Haha men sedan var konserten slut och vi kunde dra hem! Här kommer lite bilder, ciao<3


Nick spelar bort pengar


Johnny, Morgan och Nick


Jag och Nick


Jag syndade på en vardag


Knappen och Hakim


Million stylez


Lazee och Mohombi


Mohombi


Bara för att visa hur nära jag var Lazee, svårt att fota


Taio cruz

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi alltså de gör inte ett dugg ont alls att ta där :) det gör ondare att bita sig i tungan liksom, eftersom alla nerver sitter längst ut på tungan! och ingenting i mitten, så man piercar i ett "dött område" så att säga, känns knappt :) sen efter, vissa får ju jätteont dagarna efter, men jag har inte haft ett dugg ont alls, inte minsta lilla =)

Postat av: Sara

nopp ingen bedövning, de får man inte hehe! hon smörjade bara med någon salva på tungan för att göra rent, sen fick jag skölja med saltvaten och sen stack hon haha, men lovar, de känns inget ;) elr man känner bara att hon sticker igenom ngt i tungan, men ont gör det inte, känns mest skumt bara ;D



jag gjorde på east street, kosta 600 kr

2010-08-28 @ 13:19:44
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback