En solstråle

Igår var jag helt slut efter fredagens äventyr. Men jag tog mig samman och malin kom till mig vid halv åtta för att förkröka. Vid tio tog vi tåget och där hoppade natali på. Long time no see, så det var härligt. Väl inne i stan inser jag att jag glömt mitt leg så vi får åka tillbaka och hämta det. Massa stress och ca en timme senare är vi iaf på the bridge. Dansgolvet var så proppfullt att man knappt kunde dansa. Men hade kul iaf och stannade till stängning. Missade bussen för var tvungen att hjälpa jens, som var stupfull, att gå. Men efter ett tag fick vi honom på tbanan hem och vi drog till bussen. Det blev till att sova när klockan var halv sex på morgonen så ida vaknade jag inte förens vid ett. Nu ska jag städa och fixa lite så får jag se vad som händer sedan. Ciao<3







Kommentarer
Postat av: Sara

Gaaaah!! Nu fick jag värsta jag-saknar-mina-tjejer-attacken! Ni är bääääst! Och fina som få :) <33

Postat av: louize

vilket bra pris :)

På vilken gina?

2010-08-02 @ 14:05:37
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/
Postat av: louize

okej, förstår det :)

Allt bra med dig?

2010-08-02 @ 14:23:50
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback