Galen kväll/natt

Igår kom malin vid åtta och vi drog för att möta paula. Vi kom till angelica vid halv nio tiden. Där var tette, viktor och christian. Vi dansade, drack, sjöng och spårade ur helt enkelt. Jag måste erkänna att jag drack lite för mycket då jag hamnade på toaletten med christian som fick hålla mitt hår uppe. Men efter det var jag back on track och vi festade till över klockan tre på natten. Då drog jag hem med malin i mitt sällskap. Vi stötte på två grävlingar och blev så rädda att vi stod still i säkert 5 minuter innan de försvann och då tog vi en omväg hem. Taxin hämtade upp malin vid mig och jag däckade hemma. Men det var en sån lyckad kväll att den måste göras om snarast igen. Tack, tack, tack för en oförglömlig kväll till alla er! Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback