Gåseborg och fira syster

Idag vaknade jag rätt sent. Men följde med farmor, farfar, pappa och syster till Gåseborg. Det var sjukt fint faktiskt. Vi stötte även på ett par tjurar så vi fick skynda oss därifrån, haha. När vi kom hem fixade jag mig och sedan blev det lite champagne och min syster öpnnade presenter. Innan maten började jag fixa nicks kusins blogg. Det tog ett tag att fixa allt faktiskt. Så fick äta emellan. Till förrätt blev det en rätt med getost, jätte gott! Och till varmrätt pappas lasange men hemmagjord pasta. Till efterrätt en chokladrätt med jordgubb och passionfrukts sallad och vaniljglass. Mätt och belåten kunde jag göra klart nicks kusins blogg.

Nu ska jag sova, ska bara leta rätt på en myggjävel som är i mitt rum, hata! Ciao<3








Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback