I love to dance

Så himla kul att jag börjat snacka med mina barndomsvänner angelica och therese igen. Känns skönt! För övrigt var jag ute igår. Började med förkrök hos malin med jenni. Vi åkte in vid tio och mötte sara, amanda och två av deras kompisar. V.I.P kö och gratis inträde sedan blev det dans hela natten. Crazy night asso, vi alla var genomblöta av svett när vi skulle hem, haha. Vi drog tio minuter innan stängning och våra fötter och ben värkte som fan.
Idag vaknade jag vid halv två helt svettig. Åt frukost, satte på mig en klänning och brillor och drog till malin för att hämta lite stuff. Man kände sig inte direkt jätte fräsh kan jag ju säga. Kok hett utomhus. Sedan bar det av tillbaka. Har precis duschat och snart kmr paula för att hämta sitt busskort. Vid sex kommer släkt på kräftskiva. Ciao<3


Gårdagens outfit, cute.

Kommentarer
Postat av: louize

fint :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback