Ny bh och fix inför ikväll

Idag vaknade jag vid ett. Sedan skyndade jag att duscha och fixa mig för att sedan ta mig till jakan och möta tette och paula. Var tvungen att köpa en bh, märkte att jag har en större storlek nu, ni får se bild senare för har den på migt nu. Den är så himla skön. Sedan drog vi till ica för att köpa saker som vi behöver till ikväll. Vi ska nämligen till angelica där vi ska fira paula (igen för mig). Det ska bli skit mysigt, malin ska även följa med. Nu har jag lite bråttom. Måste laga mat, äta, fixa mig inför ikväll och sedan vara hos angelica vid åtta. Ciao<3


Såhär såg jag ut idag!


Kommentarer
Postat av: Sara

hihi ja vsg, east street är as bra, elt ant tattoo i gamla stan, oxå skitbra ställe, så gå till ngt av dom om du ska pierca dig =)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback