Reunion :)

Igår efter jobbet drog jag hem till tette. Där var även paula och angelica, vi var de som var väldigt tajta i högstadiet och vi har kännt varandra i ca 8-9 år. Det var väldigt kul att ses igen. Men angelica (som jag inte träffat sedan nian) skrattade bara åt mig och vet ni vad hon sedan säger "Kan inte någon slänga ut isabelle från balkongen?", snacka om att jag blev paff haha. Men hade grymt kul. Körde tävling med tettes kille också om att dricka en hel bacardi breezer fortast. Han drcak upp sin på typ 3 sekunder och jag min på 4-5. Så skicklig det var killen asso, men måste nog erkänna att jag har lite talang jag med. Drog hem vid två tiden och pratade med älskling i tela påvägen hem. Han har äntligen kommit hem nu! Ska snart träffa honom, bästa! Ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback