Utgång med några favoriter

Igår drog jag till malin på kvällen där jag även träffade jennifer. Vi snackade och fixade oss inför kvällens utgång. Sedan drog vi in till stan där vi mötte linnea och sara och efter ett tag natali. Vi drog till det nya stället lobby på sveavägen, det var sjuukt mycket folk och kön var jätte lång. Vi stod i den i tjugo minuter utan att komma någonstans så vi drog till nype istället. Även där var det fullt med folk (lönings helgen). Men jag hade så galet kul. När jag kollade på klockan för första gången så var den redan fem över två och jag ville absolut inte gå. Vi drog vid stängning och jag kom hem halv fem imorse. Så tack för en lyckad kväll sötnosar! Ciao<3





Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback