11 övningskörningen

Lagade min snabba tortellini till middag och diskade sedan åkte jag ut med pappa för att köra. Fick köra ut från garaget första gången. Vid första korsningen där jag skulle svänga höger fick jag motorstopp efter motorstopp och panik. Efter ett tag kom jag iväg. Körde omkring två olika varv i viksjö med massa korsningar, rondeller och lite olika sorters vägar. Det var kul, men var fortfarande kvar i min panik från motorstoppen i början så kunde inte riktigt slappna av. Men är stolt över att jag redan är ute på vägarna och att det går helt okej! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vi får väl gå ut och fotografera lite :)

Postat av: Ngan Pham

Sv; oj, vad har hon gjort? :/



oh! extra cash e alltid bra o ha, jag skulle varit rik nu om jag fick lite pengar efter varje gång jag har städat :(

2010-12-07 @ 09:36:45
URL: http://nganphaam.devote.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback