Åker och köper julklappar

Återigen kom det där fina vädret med solen, frosten på träden.
Drömde att jag var gravid och födde en bebis som vägde 1700g och var super liten. Det var en skum känsla men kände verkligen moderskänslorna. Wierd.
Läste ett kapitel i teori boken när jag vaknat och nu ska jag göra mig iordning. Det får bli överbliven pastasallad till frukost/lunch om ett tag. Ska nämligen åka och köpa julklappar med paula idag. Bra att börja tidigt känner jag. Sedan ikväll lär vi dra hem till therese och baka lussebullar. Ser fram emot denna dag, vara med vännerna och njuta. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Ida - [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Hur fick du dit snön på bloggen? :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback