Andra advent

Vaknade upp hos nick imorse. Han höll på att pussa sönder mig när han skulle till jobbet, som tur var somnade jag om och gick upp tio. Städade lite i hans rum och tog sedan bussen hem. Fixade massa saker och satt vid datorn samt åt frukost innan jag körde bil med pappa. Vi hämtade ju min bror så snackade lite med han när vi var hemma. han visade coola klipp på youtube, en kille som ritade i ps och det såg ut som ett foto. Sedan blev det adventsfika och prat, vi satt där i över en timme. Så kom nick och körde hem min brorsa sen kollade vi LA ink tills det var mat. Sen har jag bara suttot och lekt i ps och spelat poker. Ska lägga mig i sängen och läsa teori och sedan sova. Ny dag imorgon. Godnatt, ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback