Dag 10 – Mitt rum

Jag älskar mitt rum. Med tanke på att jag även älskar inredning så ser mitt rum riktigt bra ut. På möblering kör jag mörkbrunt och mina tapeter är en slags röd färg. Jag har en garderob i väggen och två garderober + en byrå i andra rum. Sedan har jag en säng på golvet, den har alltså inga ben. I den har jag massa mysiga kuddar så det känns som en soffa. Sedan har jag en hylla med böcker, smink, prodkter och en massa saker. En tv-bänk med en snygg tv. Ett datorbord med datorn. Jag trivs jätte bra i mitt rum. Det är rätt litet så det blir ännu mer mysigt. Ska lägga in bilder senare. Mer finns det inte att säga. Ciao<3







Kommentarer
Postat av: louize

vad mysigt :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback