Dag 12 – Mina drömmar

Mina drömmar.. jadu. När jag var yngre ville jag verkligen bli skådespelerska. Men sen insåg jag hur hårt man måste jobba för det och hur svårt det är att verkligen lyckas i sverige. Så jag gav upp det. Idag vet jag inte alls vad jag har för drömmar. Jag vill antingen jobba som programledare i tv, eller något utomlands eller art director/design. Sedan vill jag såklart hålla på med foto.
När det gäller andra drömmar så vill jag ha en underbar familj. Jag älskar barn och vill ha 3-4 stycken. Bo i en rymlig lägenhet (till en början) och se mina barn lyckas med deras liv. Vill även ha rest otroligt mycket mer än vad jag har idag. Uppleva nya saker och ställen. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback