Dag 13 – Mina favorit böcker

Nu för tiden läser jag bara böcker på somrarna. Men när jag var yngre läste jag mycket. Och mina favorit böcker är de sju Harry potter böckerna. Fortfarande idag så älskar jag dem otroligt mycket. Visst filmerna är bra, men böckerna är så sjukt mycket bättre. De fyra första böckerna är min systers och de tre sista är mina. Så det blir lite klurigt när våra barn ska läsa böckerna (och ja, de måste läsa dem) haha. Man blir indragen i en helt annan värld och det känns verkligen som att man är där. Inga andra böcker har jag haft så stort intresse för. Synd att det inte kommer fler böcker. Men ni som inte läst böckerna än, gör det! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback