Dag 14 – Ett speciellt minne

Jag har många minnen som betyder jätte mycket. Men det senaste verkligen speciella minnet är nog min student. Det var en sån sjukt bra dag! Jag vaknade på morgonen och hade knappt sovit pga nervositeten. Sedan tog jag mig till skolan där några andra i klassen var. Alla hade ljusa fina klänningar på sig och var hur söta som helst. Vi väntade in alla i klassen, tog lite bilder och gick sedan till aulan. Efter aulan tog vi bussen till charlie. Där hade vi våran champagne frukost. Alla var glada, det var soligt väder och vi tog massvis med bilder. Sedan blev det buss tillbaka till skolan. Vi gick tillsammans till sporthallen där estet musik spelade och sjöng. Där var man allt lite flummig, sjöng med dansade och hoppade omkring. Men alla var så glada. Och att alla student klasserna var samlade var så kul. Sedan skulle man klassvis träffa sina mentorer. Vi åt lite, fick betyg, skrev i varandras mössor, vissa grät lite. Sedan var det dags. Gud jag blir nervös bara av att sitta och skriva om det, haha. Alla klasserna samlades nere i skolan på rad klassvis. När vi på SAM började röra på oss kände jag hur tårarna nästan trängde fram men jag höll emot. Sedan sprang vi ut, skrek som fan och var överlyckliga. Tog en stund att hitta min familj. Fick kramar, saker runt halsen och sedan letade vi upp nicks familj. Sedan blev det stress, ge alla saker till föräldrarna för att sedan springa in i skolan och byta om inför flaket. Sedan ge kläder till föräldrarna och få sin dricka. Vårat flak tog vääääldigt lång tid innan det kunde åka. Men vi var glada för det. Sedan åkte vi omkring, man blev direkt genomblöt av öl, cider och champagne. Jag hade såklart nick vid min sida och allt var skit bra. Förutom att musiken inte funkade på hela tiden och vissa brydde sig mer om att fixa det än att ha kul. Men vi sjöng tillsammans ist. Efter flaket sa man hejdå till alla och sedan drog jag hem, duschade och fixade mig på nytt. Så hade jag min fina mottagning, paula och raghad kom även dit. Det var perfekt och presenterna var perfekta. Efter den goda maten så skulle jag fixa mig för utgång. Dit vi skulle egentligen kom vi inte in på så vi hade lite panik, vissa ville dra till mp andra ville hem. Men vi var ett gäng som drog till Nype och det var drag! Många studenter och massa folk. Hade så himla roligt. Det blev nattbussen hem och vi var hemma så tidigt på morgonen att solen nästan gått upp. Vi drog för persiennerna och somnade bums efter den stora långa perfekta dagen. Ciao<3



























Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback