Dag 15 – Min favorit födelsedag

Min favorit födelsedag var när jag fyllde arton. Och inte bara för att jag äntligen fick mer frihet och klubba utan för att mina vänner verkligen gjorde min dag. Jag kom till skolan och de sjöng för mig, så söta. Sedan hade de satt ett kort och ett papper på mitt skåp där de skrivit. Och inte nog med det, de kom med daim tårta! Blev så himla glad, då kände man verkligen att man betydde något. Minns dock inte hela födelsedagen, det var ju ändå snart två år sedan. Såhär skrev jag iaf då:

"MIN 18 ÅRS DAG IDAG!!

Det här har varit den bästa födelsedagen någonsin haha. Vaknade på morgonen vid nio då iv valet var inställt. Åt lite yoghurt och kände mer mer vuxen, or not.. men iaf. På min mobil fann jag många "grattis" sms vilket gjorde mig glad. Vid kvart över tio kom charlie så tog vi sällis till skolan. Där kom först tre söta tjejer skrikandes grattis och gav mig kramar. Sedan kom tre till som började sjunga och skapa ståhej i klassrummet. Såååå söta! Vi kollade på film på svenskan och engelskan som ligger efter varandra. Hamlet med Mel Gibson. När vi fick en liten rast gick vi till skåpen och då såg jag att brudarna fixat mitt skåp med kort och saker, blev jätte glad. Fick ännu fler kramar och helt plötsligt kommer sara med en daim tårta i handen. Alla börjar sjunga igen och jag var lite smått generad. Tillbaka på lektionen delades tårtan i 8 bitar och jag fick den största biten ( om det nu var stor skillnad ). SKIT god var den så tack igen sötbollar!!
Så var det lunch, pannkakor. Skolan var alltså på min sida idag, bjöd på god mat och grejer, det är fan stort höhö. Så hade vi håltimme då vi satte oss på soldäcket. Varmt och skönt, solen sken och allt var fan underbart. Kunde det bli bättre? Ja såklart. Fick massa pussar av nick och sedan visade det sig att filmkunskapen var inställd också. Och när jag sedan var påväg till jobbet var det nästan ingen post. Allt gick som smort! Slutade vid sju och drog hem till en mamma som laga thai mat till oss båda. Ännu bättre blev det då, haha. Hela dagen var perfekt helt enkelt. Hade det jätte bra!

Tack speciellt till Sara, Natali, Malin, Linnea, Emelie, Charlie och Camilla som överraskade mig stort!"




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback