Dag 16 – Det här ångrar jag

Det sägs att man inte ska ångra saker i livet. Men när jag tänker tillbaka så finns det saker jag ångrar. Jag ångrar att jag inte stod på mig så mycket som yngre, att jag var så otroligt blyg och aldrig vågade säga emot. Det var inte förens i sjuan som mitt självförtroende sakta började stiga. Och i åttan stod jag på scen och sjöng för hela skolan.

Sedan finns det självklart saker jag gjort som jag verkligen ångrar men som jag inte vill skriva om i bloggen. Man lär sig av sina misstag och livet kan inte alltid gå som planerat. Men jag tycker inte man ska ångra små saker, har det hänt så har det och då slutar man bara tänka på det och går vidare.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback