Dag 19 – Det här gör mig upprörd

* Krig i allmänhet. Förstår inte hur man kan känna sån hat att man är kapabel till att göra sånna grova saker.

* Mobbing. Varför ska man trycka ner andra och få dem att må dåligt? Om man mår dåligt själv så får man lösa det på andra sätt. Så onödigt.

* Falska människor. Som säger en sak och gör en annan. Som får än att se dum ut genom att man faktiskt litat på personen. Nej falska människor är absolut ingenting att ha.

* Djurplågeri. Låt djuren vara ffs. De är levande varelser som har rätt till ett bra liv!

Det finns massa saker som gör mig upprörd egentligen. Men det här är riktigt starka saker. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Bella

Håller verkligen med, det där är helt vidriga saker :<

Postat av: Fredrika

hejhej, jag undrar, gör du headers åt andra? din är iallafall jätte snygg :)

2010-12-19 @ 18:45:24
URL: http://ffredrikaaa.blogg.se/
Postat av: fanny järvå

sv: Hehe, ja jag får se.. Har varit påväg massa gånger, men fegar bara ur ;) haha

2010-12-19 @ 20:15:13
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback