Dag 21 – Det här får mig att gråta

Jag är väldigt känslig som person, väääldigt. Kan gråta när jag tycker ngt är kul, när det är ngt sorgligt på tv, eller romantiskt på tv. Kan gråta över nästan vad som helst. kan t.o.m gråta på begäring, haha. Men om det är ngt som skrämmer mig så mkt att jag verkligen gråter av rädsla så är det döden. Har haft det sedan jag var liten. Fick sova med mina föräldrar elr med min syster. Alla mina närmsta vet att jag har det som ett problem. Det kan ko0mma helt plötsligt, att jag tänker på att allt bli svart, allt försvinner och man minns ingenting längre. Folk glömmer bort än, livet tar slut. När jag väl börjar tänka på det kan jag inte få ngn luft, kan inte andas och får panik. Har aldrig skrivit om det offentligt förut men skäms inte över hur jag känner. Kommer nog alltid känna starkt för döden. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback