Dag 23 – Bloggar jag läser

Förut läste jag inte så mycket bloggar. Men nu när jag inte haft jobb eller skola har jag börjat läsa fler.

Mina vänners bloggar jag läser:
Sara - Skriver om inredning, jobb, livet.
Linnea - Skriver om sitt liv, använder sig av fina bilder.
Paula - Skriver mkt om åsikter, känslor och annat.
Charlie - Skriver om sitt liv i Los angeles
Tess - Skriver om kändisar, kläder, musik osv.
Syster - Skriver om sitt liv och tar grymt snygga bilder.
Jossan - Skriver om mode och livet, grymt fin klädstil.

Random bloggar jag läser:
Emilia - Tar fina bilder och känner charlie.
Kissie - Bara "för att" egentligen, inget märkvärdigt.
Paow - Kul att se hur det går med hugo.
Dessie - Fjortis som ändrade stil, rätt tråkig blogg egentligen.
Kenza - Riktigt söt tjej, gillar att se dagens outfit bilder.
Tyra - Läser inte den så ofta men gillar hennes smycken.
Micah - Spännande att se hur hon tar hand om sitt barn i sin ålder.
Isabelle - Började läsa den för att hon hette som jag, sen fastna jag.
Foki - Gillar hennes bilder och hon har ett långt förhållande like me.
Katrin z - Älskar ringo, så söt! Gillar att titta på bilderna på hnm.

Kommentarer
Postat av: Chain

Kolla in våra smycken :) www.chainuf.blogg.se



God Jul!

2010-12-23 @ 16:14:47
URL: http://chainuf.blogg.se/
Postat av: Manal - Mitt liv som tonåring

SV: jo de är bra ! har du haft en bra dag ? :D

2010-12-23 @ 21:12:08
URL: http://baratawfik.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hahah nej vad söt du är hjärtat som skrev med mig där, och tack så mycket!! :D vad glad jag blir! pussar <3

2010-12-28 @ 21:26:34
URL: http://jribbing.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback