Dag 3 – Mina föräldrar

Idag är det min mammas födelsedag, så det passar att skriva om henne idag! Hon föddes i Chile och flyttade till sverige när hon var barn. Jag är så glad att jag har min mamma. Hon har alltid funnits där och jag har alltid varit hennes minsta. När jag haft kriser har jag pratat med henne, när jag varit ledsen har hon tröstat mig. När jag haft ont om pengar har hon hjälpt mig. Min mamma vill alltid allas bästa och hon har en stor vilja.

Min pappa föddes i Sverige. Han är klok och duktig på nästan allt han gör. När man undrar något kan man alltid fråga min pappa så får man svaret. Han gör så otroligt mycket och jag ser verkligen upp till honom. Hade inte kunnat önska en bättre pappa.

Min uppfostran har verkligen varit bra. Mina föräldrar har varit stränga när det gäller vissa saker så som tider, skolan osv. Men det har lönat sig och är så glad för att de fanns där och stöttade mig och pushade mig till att klara skolan. De har låtit mig ta hem kompisar och killar, ha pojkvänner i ung ålder och låtit mig vara ute sent bara jag passat tider. Så jag har fått göra otroligt mycket saker som många av mina kompisar inte fått samtidigt som jag har haft stränga regler över viktiga saker. Jag älskar hur jag blivit uppfostrad och jag har de bästa föräldrarna man kan ha!





Kommentarer
Postat av: louize

låter jätte bra ju :)

Postat av: tes

Kan din mamma flytande spanska?:)

2010-12-05 @ 00:00:03
URL: http://jahtess.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback