Dag 6 – Mina vänner

Vänner kommer och vänner går, vissa består. Jag har otroligt många vänner egentligen. Vissa ytliga och vissa har man precis tagit upp kontakten med igen eller precis slutat umgås med. I det här inlägget kommer jag skriva om mina närmsta vänner, dom är inte många men dom är bäst.

Paula, min första kompis när jag flyttade till stockholm. Har känt henne i 13 år och vi är fortfarande lika tajta. När vi var yngre och hade en enorm fantasi lekte vi "flickor", med barbies, med gossedjur, lekte i lekplatser, kollade film och en massa roliga saker. Vi båda älskade djur och skapade en djurklubb där vi pratade om vad vi var emot och ritade massa bilder på djur. Vi var båda lite korkade, när vi gått till en kiosk en dag och ville dit för andra gången samma dag så klädde vi ut oss innan vi gick dit. Som att inte ägaren skulle se att det var vi? Haha! Paula är och kommer alltid vara den jag står närmst. Kan säga exakt ALLT till henne och hon är nog den som vet mest om mig av alla. Jag älskar henne till döden!



Malin, min glädjeängel. Malin träffade jag först i första ring. Det var inte förens i tvåan som vi började bli riktigt bra vänner. Det var malin jag hängde med i skolan hela tvåan och trean. Det tog ett tag innan jag vågade öppna mig helt för henne men när jag väl gjort det och hon verkligen lyssnat så visste jag att jag kunde lita på henne. Vi har varit med om så otroligt sjuka saker och nästan alltid velat och känt samma sak. Vi båda är i tecknet vädur och kommer överens hur bra som helst. Nu i sommras var vi verkligen party pinglorna, vi var ute hela tiden. Nu har hon flyttat till Åre och har inte träffat henne på länge, men kontakten håller vi uppe. Och hon kommer hem i mars, lagom till min födelsedag! Älskar henne mest!



Sara, den helt underbara! Även sara träffade jag i första ring och hon och natali började hänga mycket med mig och malin i trean. Sara var en av de som verkligen hjälpte mig att klara skolan. Hon uppmuntrade mig och förklarade saker så att man förstod. Men hon var också en person man kunde skratta hysteriskt med när något roligt hände, kanske en händesle som ingen annan skrattade åt. Sara är en varm och härlig person som jag alltid kommer älska och se upp till.




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh gullis vad fin du är! Jag älskar dig vännen! <333

Postat av: louize

vart bodde du innan?:)

2010-12-06 @ 22:54:52
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback