Hittade detta som jag skrev på playahead

Jag har fått den finaste!

Postad den 3 september 2005 19:45

Nick Börlum; Du är den finaste pojken i världen.Har aldrig känt så här starkt för någon innan i hela mitt liv. Jag vet att jag sagt så om många men jag menar det verkligen. Jag är verkligen kär och det är en underbar känsla. Du är verkligen underbar. Du är som den drömkillen jag byggt upp inne i mitt huvud. Jag bryr mig inte ett dugg vad andra tycker om dig för jag avgudar dig mest på den här jorden. Varje gång jag inte är med dig käns allt så ensamt och tomt, men när jag sedan träffar dig så kan jag nästan inte låta bli att le. När du rör mig så pirrar det i hela kroppen. När jag ser in i dina ögon vill jag bara vara med dig för evigt. Alla tjaffs vi har haft är igentligen bara onödiga, men om man verkligen älskar någon så måste man bråka ibland för att visa att man verkligen bryr sig om än. Jag bryr mig om dig jätte mycket och är alltid orolig över att något ska hända dig. Din familj är jätte gullig och snäll och jag bara älskar att vara hemma hos dig. Det känns så tryggt på något sätt. Jag kommer alltid finnas här för dig även om vi bara slutar som kompisar. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta som ingen annan kan ta. Alla minnen vi har haft både från när vi var jävligt bra kompisar och nu. Allt har vart så roligt och bra. Man skrattar nästan alltid när man är med dig. Du gör mig verkligen glad. Jag skulle kunna tänka mig att tillbringa resten av mitt liv med dig för det finns liksom ingen annan jag vill ha. Du är den bästa och jag kan inte fatta att jag har en så himla tur att jag har dig. Jag älskar att prata med dig på kvällarna när vi ser på film eller precis ska sova, älskar att höra de där tre orden du säger. Det finns så mycket att skriva om dig men inget som verkligen beskriver hur jag känner för dig. Du är helt enkelt finast. Alltid vi två sötnos, for ever and ever.
Jag älskar dig.


Grejen är att jag egentligen skrivit om att han var min bästa vän, vi blev tsm den 18 september, sedan gick jag tillbaka till det här inlägget och skrev det där. Men ändå rätt gulligt, så länge sedan!

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback