Julafton

I år firade jag julafton med syster, mamma och pappa endast. Det blev fika och kalle anka klockan tre. Vid sex tiden åt vi julbord och vid halv nio satt vi vid granen och öppnade paket. Sedan fixade jag med alla paket och vid ett tiden åt vi gröt och jag somnade vid två tiden. Det var en mysig julafton. Fick massa roliga paket som jag kommer att visa senare.

Idag vid fyra åker vi till farmor&farfar i uppsala för att fira jul med dem lite. Syster, bror+sambo, mamma och pappa åker i en bil och jag och nick åker i en egen bil. När vi haft det mys där och ätit osv så kommer jag och nick åka till hans stuga där hans familj är. Där ska jag spendera natten. Ska strax börja göra mig iordning. Ciao<3














Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback