Julstädning

Idag har jag åter igen julstädat. Började med kylskåpet, fick torka av allting där inne, rensa och lägga allting snyggt. Sedan städade jag fönsterbrädan i köket och tvättade fönstren i köket. När det var klart grov städade jag lilla hallen och sist tvättade jag alla speglar i huset. Jag städade i sammanlagt 3,5 timmar. Är helt slut i kroppen.
Min förra chef från posten ringde och fråga om jag kunde jobba fyra dagar i jul den 20-23 från tre till åtta tror jag han sa. Tackade ja till det. Så ska försöka städa klart allt på min städ lista denna vecka så jag eventuellt kan hjälpa till med annat elr bara ta det lungt innan jag ska jobba.

Ikväll kommer paula, vi ska plugga lite teori. Ska även se dh! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback