Lussebulls bak

Gud vilken dag det blev igår. Handlade julklappar, hann inte till alla men till hälften. Sedan åkte jag och paula till mig och kollade tv och käkade innan vi drog till tette. Vi hade ett djupt samtalsämne påvägen dit och det var skönt att prata. Sedan blev det lussebullsbak och massa tv och ätande innan jag drog hem. Pratade med nick påvägen hem och det finns ett ställe där det inte finns någon mottagning. Det är precis vid skogen och jag hör alltid ngt ljud så börjar jag prata om det med personen i telen så läggs det alltid på, så himla creepy. Kom hem säkert iaf.

Idag har jag kollat lite saker på datorn, nu ska jag fixa in några bilder i ett fotoalbum jag köpte igår sedan ska jag göra mig iordning och dra till therese. När nick slutat vid fem ska jag till honom och ha en mysig kväll. Länge sedan, saknar min sötis som jobbar så hårt. Och nu ska han jobba i helgen också så man kmr knappt få mysa. Duktig han är<3. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback