Mina julklappar 2010

Är så glad över alla mina presenter, måste varit riktigt snäll det här året!

* Av nicks föräldrar fick jag en locktång och en hdmi sladd.


* Av nick fick jag vantar, toffsar, macara, naglack, örhängen och trosor.


* Av syster fick jag porträtt hon fotat på mig i tavlor! Finare irl.


* Av min bror + hans sambo fick jag doftljus i dofterna:
tuggummi, äpplepaj, vanilj, lakrits, jasmine, rabarber, citrongräs och grapefrukt.


* Av farmor&farfar fick jag doftljus (äpple/kanel), tofflor, handskar och vägg bokstäver.




* Av mina föräldrar fick jag wii black edition, högtalare, målardukar,
akvarell penslar, oljefärger, förvarings box (till pennor, penslar osv.)
Jul prydnader, ögonskuggor och olika sorters smink borstar.






Kommentarer
Postat av: louize

mycket fint :)

Postat av: Sara

naaajs julklappar ^^ fick oxå det där svarta wii haha. Du borde köpa spelen Just dance, SKIT roliga :D + lite träning kan man få på köpet haha.

2010-12-27 @ 20:51:21
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/
Postat av: angie

fin blogg du har tjejen!:)

2011-01-03 @ 15:19:25
URL: http://rockinjelly.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback