Shopping!

I jakan köpte jag ett par efterlängtade svarta byxor, två olika ringar, ett par örhängen, ett armband och ett naglack. Allting var på rean så det var ju kul att göra lite kap. Sedan åkte vi vidare till ikea, inget jag ville ha fanns där men min syster köpte massor. Sedan åt vi lunch på donken och tog oss till media markt. Hittade inget där heller men det gjorde syster. Vi kollade även in på siba och expert utan att hitta ngt. När jag kom hem klickade jag hem ett paket från hm också. Nu får det räcka med shopping på ett bra tag. Ciao<3




Kommentarer
Postat av: Tova & Rebecka

snygg header! C:

Postat av: Josephine

Fan va mycket snyggt du hittar då :D

Försökte mig på rean, kom hem med två saker fast i ordinare pris, haha! Åh, kavajen, fan vad jag älskar den :D <3

2010-12-30 @ 12:16:47
URL: http://jribbing.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback