Sista torsdagen 2010

Inatt vaknade jag av en mardröm, tårarna bara rann. Drömde att nick hade lämnat mig, för en av mina närmsta vänner dessutom. Men när jag sedan vaknade vid tio kände jag mig glad. Fixade mig, packade väskan lite och målade mina naglar med det nya naglacket. Färgen ser svart ut med en skiftning av brunt och glitter. När nick slutat jobbet ska han hämta upp mig med bilen sedan ska han bjuda mig på en fika! Så söt. Resten av kvällen ska jag spendera hos honom och imorgon är det nyårsafton! Ciao<3







Kommentarer
Postat av: paijwa

sv: oj nej det gjorde jag inte! tack så mycket! :)



kram!

Postat av: AMY

~ Förlåt för sent svar! ~



ja allt är toppen med mig :)

hur har din dag varit? kram

2010-12-30 @ 19:28:56
URL: http://amyta.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback