Tionde övningskörningen

Idag körde jag bil för tionde gången, den absolut bästa körningen hitills. Började hemifrån mig, körde in på en gata i mitt område och backade ut snyggt. Sedan in på en annan gata och gjorde lika dant igen. Sedan körde jag till simhallen där man slänger tidningar, plast och annat. Sedan bar det iväg mot görvelns slott, korsning med rödljus för andra gången och det blev grönt så slapp stanna denna gången också. Väl där parkerade jag bra och tog mig tillbaka till huvudleden och körde till ica där det blev rödljus igen och jag fick stanna vid rött ljus för första gången. Det gick jätte bra, halv-slirade lite i snön men annars gick det bra. Vid ica parkerade jag och sedan gick jag och pappa för att hämta ut lite paket till mamma. Sedan körde jag till min bror och hämtade upp honom för att sedan köra hela vägen hem, blev ett till rött ljus så fick stanna men även denna gång åkte jag iväg lätt. Är jätte stolt över mig själv som var så duktig idag. Nu vill jag bara ut och köra igen. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback