Tredje advent & pepparkaksbak

Först vill jag skriva att jag haft en underbar helg med min älskling och våra familjer!

Idag hjälpte jag nick att städa lite i hans rum medans han städade resten av lägenheten. Sedan åkte vi till mig och bakade pepparkakor med pappa och min bror. Mama kunde inte hjälpa till i år pga sin rygg men hon hjälpte till med annat. Det är en tradition i min familj att baka pepparkakor den tredje advent. Pappa gör egen deg dagen innan som vi sedan använder. De bästa pepparkakorna helt klart. Efter bakandet hade vi adventsfika och sedan kollade jag tv medans nick sov brevid mig. Nu har han gått hem. Imorgon åker han och jobbar i norrköping och stannar tills på onsdag. Ciao<3

Mina pepparkakor:






Nicks pepparkakor:


En tomte min bror gjorde:

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback