Alla hjärtans dag!

Dagen började inte annorlundare än vilket söndag som helst. Jag och nick hade inte direkt några planer. Vi kan ej slösa pengar då vi sparar till resan i sommar så vi satte på en romantsik film, Made of honor. Den var en typsik love-movie så det passade perfekt. Sedan bakade vi (jag) lite pepparkaks-muffins med frysta hallon i. Några fick även rosa glasyr och hjärt strössel på sig. De var väldigt goda faktiskt! När vi sedan ätit hos min familj fick jag en choklad av mami och pappa, thank you! Sedan gav jag och nick varandra helkropps massage med olja i mitt rum, med tända ljus. Det var helt perfekt! Ciao<3







Kommentarer
Postat av: Sandereli

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback