Älskling?

DIN PARTNER
Fullständigt namn;
Nick Börlum Rätt
Ålder; 18 Rätt
Födelsedag; 5 Maj Rätt
Stjärntecken; Oxe Rätt
Hur länge har ni varit tillsammans?; 4,5 år Rätt
Favoritfärg; Blå, svårt att förklara vilken blå men jag vet! Rätt
Favoritplagg; Hmm, svårt.. Jeans med v-ringad t-shirt och tröja? Rätt
Favoritdesigner; Evisu Rätt
Mobilnr; Kan jag utantill, men inte direkt så att jag lägger upp d här, haha Rätt
Favoritmat; Broccolisoppa, kebab (a)? Fel, kyckling och avokade klämma
Bil; Han har ingen! Rätt
Adress; Jag vet var han bor, men lägger ej ut den heller Rätt
Hur många syskon har han?; En lillebrorsa och en "storasyster" som egentligen är en kusin.. cind of Rätt
Vad heter hans föräldrar?; Steen och Wanna! Rätt
Hur var han som liten?; Lekte bara med småflickor, busig och tjockiiiis Rätt
Jobb; Inget för tillfället Rätt
Tatueringar; Ingen Rätt
Favoritfilm; Ujujuj.. svårt. Vet faktiskt inte? Rätt
Det bästa han vet; Spela dator och vara med mig! :) Fel, spel är bara roligt men du är det bästa jag vet


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback