Bjuder på ego-pics

Imorse gick jag upp tio i sex och tio över sex mötte jag Charlie för en promenad med stavar. Höll nästan på att somna. När jag kom hem tog jag en lång dusch, lyssnade på musik, tog bilder, drack kaffe, åt äggmackor och satt vid datorn. Började nämligen klockan tio så hade tre timmar på mig att göra.. nada.

Skolan var seg idag. redovisning på morgonen. Det gick sådär, kunde varit bättre. Sedan hade vi lunch där vi satt som galningar och pluggade till Samhällsprovet som gick sådär det med. Det blev håltimme och jag, sara och malin gick till posten sedan förbi mig och sedan tillbaka till lektion, historia. Efter den hade vi webbdesign.

Skolan slutade kvart i fem och då väntade vi på nick innan vi drog till Jet och käkade kyckling/avokade klämma, muuums. När vi var mätta drog vi tillbaka till skolan för att se på ett rep till musikalen Rent som musikeleverna i vår skola gör. Den var sjukt bra faktiskt! Cred för dem! Kom hem för inte så jätte länge sedan och nu ska jag bara chilla resten av kvällen. Ciao<3










Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback