Damn, it hurts

Idag var första lektionen idrott. Det blev badminton. Och fan vad rolig lektion, stannade kvar när lektionen slutat och körde lite till. Sedan att det var pannkakor i skolan gjorde allt bättre, haha. Dock svullnade hela min handled upp, no idea why. Och ont som fan hade jag hela dagen, and still. Efter skolan åkte jag och nati till träningen och det var ett jätte bra pass. Men det gick mycket bättre i början. Sedan har jag bara suttit med ett bandage runt armen hela kvällen. Svullnaden har lagt sig men har ett stort blåmärke, typ ngt blodkärl som spräckts. Aja, ska försöka plugga lite också. Imorgon är vi lediga så då ska jag hem till nick och spela wii fit och sedan åka och träna. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Sara

Snygging :) <3

Postat av: Arntsimone

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-06-07 @ 07:18:49
URL: http://arntsimone.blogger20.com

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback