Inte min dag

När jag vaknade kunde jag knappt röra mig, träningsvärk från stavgång/idrottslektion/thaiboxningen!
Hade som första lektion bild, hade behövt fota för att komma igång med uppgiften men var inte förberedd för det så de två timmarna gick föööör sakta. Sedan vare lunch, grööt, fan vad jag älskar det! Det blev två potioner vilket är ytterst ovanligt i skolan för övrigt. På samhällen blev det massa plugg inför provet imorgon och på religionen förberedde vi oss för redovisningen imorgon. När vi slutat drog jag inte på träningen som planerat utan tog sällis med charlan hem. Satte på mig mjukis kläder, fixade två avokado mackor och ska strax börja plugga. Ciao<3


Natali och jag i skolan, hatar att ha jeans!


Jag just nu, schliiten..


Mööms, i lööve avokado!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ofta! Jag bytte också jeans mot mjukis när jag kom hem, OCH åt avokado haha xD

Postat av: Sara

Sv: Hihi, tack gullis (a) :) Visst är den "Sarig"? (; <33

2010-02-10 @ 22:27:13
URL: http://ingapauser.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har du jeans om du hatar det?

2010-02-11 @ 17:43:17
Postat av: isabelle

Anonym; För att det är snyggt och eftersom att jag använder det så sällan glömmer jag hur obehagligt det är :)

2010-02-11 @ 21:43:55
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback